E-Ticaret Pazar ve Ürün Belirleme

E-Ticaret Pazar ve Ürün Belirleme

E-Ticaret sektöründe yerinizi almak ve internet üzerinden online olarak ticaret yapmak istiyorsanız öncelikle iyi bir e-ticaret pazar ve ürün araştırması yapmanız gerekmektedir. Birçok kriteri göz önünde bulundurarak en doğru sektörü seçmeniz sizi başarıya götüren ilk adım olacaktır. Çünkü e-ticarete ilginin yoğun olduğu kadar, e-ticarette çeşitli nedenlerden dolayı başarılı olamayıp, yatırımlarının karşılığını alamayanların sayısı da göz ardı edilemeyecek kadar fazladır.

İhtiyaçlara Yönelik Ürün Seçmelisiniz

Online mağazanız üzerinden satacağınız ürün tüketicilerin ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik aranan bir ürün olmalıdır. Sunduğunuz ürün insanların ihtiyaçlarını ne ölçüde giderecekse, o kadar çabuk satılacak ve sizde kar edeceksiniz. Ürününüzün satılması tamamen tüketicinin hayatını kolaylaştırmasıyla doğru orantılı olarak artıp veya azalacaktır.

Trend Olan Ürünleri Seçmelisiniz

Pazar ve ürün seçiminizi yaparken, içinde bulunduğunuz zaman, hitep ettiğiniz konum ve kitle etkileyici olmalıdır. E-Ticaretinizi yapmak istediğiniz konumdaki insanların o dönemde en çok neye ihtiyaç duydukarını iyi tespit edip trend olan ürünleri bulmalısınız.

Bu çalışma ile belli bir pazara sahip olan ürünleri tespit etmiş olursunuz. Bu durum ise başlangıç itibariyle vakit kaybetmeden satış yapmaya başlamanız ve kaynak oluşturmanız için size fırsant oluşturacaktır. Ürünlerinizi sattıkça marka bilinirliğiniz ve rakiplerinizle olan rekabet gücünüzde artacaktır.

Marka Potansiyeli Olan Ürünleri Tercih Etmelisiniz

E-Ticaret sektöründe reklamın önemi çok fazladır. İnsanların aklında yaptığınız reklam, sattığınız ürün veya kullandığınız bir sloganın yer etmesi marka bilinirliğinizi artıracak ve sizi ön plana çıkaracaktır. Bu durum ilerde satacağınız diğer ürün ve hizmetler için de referasn olacaktır.

Ürünlerinizi belirlerken veya yeni bir ürün satacaksanız ürününüzü isimlendirirken bu kritere dikkat etmek gerekir. Marka olan veya olabilecek bir ürünü satmanız sizi o ürün ve markayla eşleştirecektir. Müşterileriniz bu ürüne ihtiyaç duyduklarında size başvuracaklar ve arama motorlarında bu ürün aratılınca e-ticaret mağazanıza yönlendirme olacaktır.

Fiyatlandırma ve Rekabet Analizi Yapmalısınız

İlk üç adımı gerçekleştirip ve ürününüzü seçtiyseniz eğer elinizde marka değeri yüksek ve birçok firma tarafından satılabilen bir ürün olmuş olacaktır. Bu aşamada hangi firmaların bu ürünü sattığını inceleyip rekabet edebilme gücünüzü belirlemeniz gerekmektedir.

Bu adım kendinize rakipleriniz ile rekabet edebilmeniz için yol haritası çizmenizi sağlayacaktır. Web sitenizin nasıl ve hangi özelliklere sahip olması gerektiğini, ürünlerinizin fiyatının  hangi aralıkta olması gerektiğini, ne kadar yatırım yaparsanız başarılı olabileceğinizi, rekabet gücünüzün yeterli veya yetersiz mi olduğunu bu analiz ile elde ediyor olacaksınız.

Neticaret Gold E-Ticaret Paketleri

E-Ticaret sitenizde müşterilerinizin ürünlerinizi kolayca bulup, incelemesi ve satın alma aşamalarını sorunsuz geçmesi için profesyonel bir hizmet almanız gerekmektedir. Neticaret Gold E-Ticaret çözümleri ile tamamen responsive (mobile uyumlu) ve akıllı seo altyapısıyla tasarlanmış profesyonel e-ticaret online mağazalarına sahip olabilirsiniz.

E-Ticaret paketleri hakkında detaylı bilgi almak için +90 (212) 256 60 00 numarası aracılığıyla bize ulaşabilir veya müşteri temsilcimizin sizinle iletişime geçmesi için demo telap formunu doldurabilirsiniz.

YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ

Yorumunuz 24 saat içerisinde incelenmektedir.


© Copyright 2016 Neticaret bir Eçözüm Bilgi Teknolojileri A.Ş. markasıdır.